Atmosféra domova

Každý ví, že domov nevytváří nábytek a ostatní zařízení, ale atmosféra, kterou dokážeme bytu vdechnout. Toho docílíme vhodnou a vkusnou volbou bytových doplňků.  Přitom i v tomto ohledu funguje diktát módy. To, co bývalo oblíbené dříve, nemusí být v kurzu dnes.

Záleží v podstatě na naší volbě, zda se rozhodneme určité produkty zakoupit, zda si je objednáme u svých známých, kteří jsou v tomto ohledu zruční, nebo pokud se spolehneme na svou vlastní kreativitu.
růže malovaná na sklo
I zde platí, tisíc lidí, tisíc chutí. Jsou lidé, kteří preferují spíše minimalismu a zde hrozí, že domácnost může působit strohým neosobním dojmem, s a jsou lidé, kteří si potrpí na množství dekorací a v tomto případě hrozí, že celá domácnost může působit až kýčovitě. Je tedy zapotřebí zařizovat s mimořádným vkusem, případně zapojit do rozhodování ostatní členy rodiny.

Příjemná relaxace

Tvorba dekorací je pro mnoho žen relaxace a proto se může snadno stát, že žena produkuje více doplňků, než domácnost stačí pojmout. Co více, doplňky hojně rozdává také svým přátelům a příbuzným a snadno se může stát, že se stanou tyto dárky nežádoucím zbožím.

Pokud se Vás to týká, není rozhodně důvod přestávat. Zkuste to nabízet k prodeji. Je rozhodně příjemné, když se Vás koníček stane lukrativní a Vy si vyděláte nějaké peníze navíc, nebo v tom horším případě se Vám zaplatí alespoň materiál.
malované sklenice
Víte, co se říká, každé zboží má svého kupce. Je několik možností, jak nabídnout své doplňky k prodeji.
1.      Osobní doporučení.Chodíte do práce, máte množství kamarádek. Jistě mnohé z nich na návštěvě u Vás vidí skvělé dekorace. Pokud na téma přijde řeč, nabídněte, že jim také takové můžete udělat. Věřte, že zakázky se jen pohrnou, protože každá dá svá doporučení svým kamarádkám.
2.      Facebooknení jen na selfie. Umisťujte zde každý svůj výrobek s poznámkou, že je možné si ho u Vás také objednat.
3.      Umisťujte své produkty na prodejním portále pro kreativce Fler.cz, kde můžete získat bohatou klientelu.

0 Shares:
Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

You May Also Like